miercuri, 29 mai 2013

Black and pink


Hello lovelies! I just want to say that I love black and pink and the combination of these two is one of my all time favorites. I like all black outfits but I find them more appropriate for evening: I think the best classy outfit is a black one or for more rock-ish outfits ( and I am not a rocker kind of girl). So, I decided to mix black items with some pink accessories. I wore my new shorts made of two fabrics that I love, love, love, I wanted some faux leather shorts for a long time and finally I got a pair <3. I paired them with a sheer hearted blouse and with some pink accessories: the sandals and a clutch.
I am happy with the result of mixing some rock-ish items like those black leather pants and some feminine items like the hearted sheer blouse and the pink touches. 
I hope you'll like it!

Buna lovelies! Deja stiti ca ador culoarea roz si poate ca suna ciudat dar negrul este a doua "culoare" in lista preferintelor mele si combinatia dintre acestea este una din preferatele mele. Imi place sa le combin deoarece sunt foarte diferite: roz este foarte copilaros, vesel pe cand negru exprima mai multa seriozitate, eleganta dar eu il consider si elementul de baza intr-o tinuta rock. De aceea prefer sa le combin pentru ca impreuna creeaza ceva special si ma reprezinta. Am purtat noii mei pantaloni scurti care imi plac enorm deoarece sunt confectionati din 2 materiale iar partea din fata este din piele ecologica ( love, love, love ). I-am combinat cu o bluzita din voal cu inimioare si cu accesorii roz. 
Imi place mult rezultatul combinatiei dintre elementele rock: negrul, pielea si cele mai feminine: bluza cu inimioare si din voal si accesoriile roz.
Sper sa va placa si voua!

Follow us on FACEBOOK  | Julie Instagram |  Deea Instagram












Outfit: Blouse: George. | Shorts: Lefties | Clutch: Primark | Rings: H&M + Six | Bracelets: Six+Primark

25 de comentarii:

  1. Ce draguta esti!! Te pup :)

    http://therubberdoll.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumoase sandalele

    http://fashion4denis.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Pozele sunt superbe.
    Pantalonii scurţi îţi vin perfect pentru că nişte picioare impecabile, iar accentele fuchsia sunt detaliile perfecte în ţinută.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte cute pantalonii scurti!

    www.iheartblack.com

    RăspundețiȘtergere
  5. You look great. I really like your shirt and shorts. I would like to invite you to my blog, come to visit it when you have time :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Hainele ca hainele, dar tu esti asa frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Esti absolut superba, Julie :) iar tinuta e perfecta. Eu iubesc tot ceea ce inseamna negru, iar pantalonii scurti sunt divini. Imi plac accentele fuchsia la fel de mult, intregesc tinuta si o fac ... a ta ^_^

    Hugs,
    xx

    RăspundețiȘtergere
  8. o tinuta la fel d frumoasa ca si cea care o poarta :*
    imi place foarte mult si plicul, desi nu sunt o fana a culorii roz :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Camasa este adorabila! Si imi plac sandalele, atat de delicate! :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Such a lovely blouse, my dear ^__^

    Lots of Love,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  11. Beautiful look. You are wonderfull girls.kisses.

    RăspundețiȘtergere
  12. Lovely outfit! Imi plac sandalutete si pantalonii!

    RăspundețiȘtergere
  13. Woow, really love your look; the pink touch makes it so special and stylish.

    I invite you to my blog; today post is about wearing jackets in summer.Come if you want and take a look.I hope you like it

    Kisses

    http://www.modayotrospecados.blogspot.com.es/2013/05/polyvore-xxxviii-chaquetas-de.html

    RăspundețiȘtergere
  14. Nuanta asta de roz, e una din preferatele mele as well <3 superba camasa, de asemenea!!

    RăspundețiȘtergere
  15. great color combo! love the shirt :)

    kisses

    www.flashforwards.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  16. Amazing outfit! I love the touch of pink! You look adorable!

    Mamalina

    http://dresssidestory.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  17. Beautiful look and great blog!!
    Would you like to follow each other?
    Let me know, i always follow back :)

    xx Su http://fashiontwinstinct.blogspot.de/

    RăspundețiȘtergere
  18. Wow deci imi place tot ce porti..:O
    Ai un styl super :)

    xox
    ♥anamascara.blogspot.ca♥

    RăspundețiȘtergere