duminică, 9 iunie 2013

Having fun with make-up



Remember those days when we were little and we used to play with our mom's lipstick and put on some funky make-up wanting to look nice? Well a couple of days ago we were invited to the opening of a make-up salon Make-up Art Studio and of course we said YES! Since we entered the room and we saw all the brushes and the colors we were like kids in a candy store.We enjoyed two beautiful make-ups while chatting the night away with some lovely fellow bloggers and learning new tips&tricks

Va aduceti aminte cand eram mici si ne bagam nasul in trusa cu farduri a mamei? Testam rezistenta rujului (am putea adauga si a tocurilor) si ne "faceam frumoase". Ei bine de curand am fost invitate la deschiderea unui salon de make-up: Make-up Art Studio si bineinteles ca am fost de acord. Am ramas uimite de cand am trecut pragul de arsenalul Adelei care ar fi putut oferi oricui machiajul mult visat. Adela este o persoana calda si deschisa, ne-a lasat sa "furam" trucuri de la ea si ne-a realizat fiecareia machiajul pe care ni l-am dorit. De asemenea ne-a oferit oportunitatea de a participa la unul din cursurile organizate de ea pentru a ne imbunatati priceperea. Daca doriti sa participati nu ezitati sa o contactati prin intermediul paginii de Facebook.
Am petrecut o seara minunata cu Adela si multe bloggerite foarte dragute : Pepa, Simona, Raluca, Manuela si Alice.













American National Day Sale at Romwe!
Time: 06/11/2013 – 06/15/2013








13 comentarii:

  1. Va puup!! Sunteti cele mai dragute! :)
    http://therubberdoll.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc ca ati venit, fetelor! Sper sa ne revedem in curand.

    P.S: Eu arat minunat in poza aceea de grup cu o ochii inchisi! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim ca ne-ai chemat. Off acum am observat, a fost asa greu sa alegem pozele, prea muulte, o sa pun alta acum:D :*

      Ștergere
  3. Ce frumoase sunt primele doua poze cu voi in oglinda <3
    Sunteti machiate foarte frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ahhh ce drăguț trebuie să fi fost!!! Sunteți foarte, foarte frumoase xx

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte dragute pozele :X

    http://visiononfashion.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. Mai, mai, fetele frumoasele! Se pare ca v-ati distrat pe cinste! Va pup si va doresc o saptamana minunata!

    Hugs,

    Mamalina

    http://dresssidestory.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce va invidiez cand va vad pe toate!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ravnesc dupa intalnirile cu alte blogerite de moda!

    RăspundețiȘtergere
  9. Tare frumusele sunteti toate, cu sau fara machiaj!

    RăspundețiȘtergere
  10. I wouldn't done it better myself

    RăspundețiȘtergere
  11. Doua bombonele ^__^

    Pupic,

    Nico

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere